fredag 4. september 2009

Avlivningsbegjær

Hvorfor skal avlivningsbegjær kun gjelde irriterende og/eller aggressive dyr? Vi har vel alle opplevd personer som snakker høyt i telefon på offentlige transportmidler eller blotter seg for deg mens du spiser middag, og sendt en stille bønn til Herren om at denne personen må dø, og det øyeblikkelig.

Nå kan endelig rettferdigheten seire uten bruk av ulovlige virkemidler som drap, medvirkning til drap og grov uaktsomhet med døden til følge. Istedenfor å ta affære som privatperson, la myndighetene ta ansvaret for å avlive mennesker uten livets rett. Last ned et avlivningsbegjærsskjema fra jeg-klarer-ikke-mer.no, og fyll ut.*


*Har du ikke tilgang på internett eller kompetanse og/eller mulighet til å fylle ut et enkelt skjema, har du sannsynligvis ikke livets rett selv. Be en foresatt, fylkesmann, lærer eller en annen voksen du stoler på fylle ut skjemaet for å få deg selv avlivet. Det er også mulig å gå på nærmeste NAV-kontor.


Forslag til skjema:

Dato/Sted


Jeg, (ditt navn), krever med dette øyeblikkelig avlivning av (navnet på irriterende person og personnummer). Dette begrunnes med (handlingen vedkommende har utført). Disse handlingene og dette mennesket gjør betydelige skader på min videre lyst til å eksistere. Da jeg er mye bedre som individ og person, krever jeg herved at rettferdigheten seirer, og at vedkommende blir avlivet på følgende måte: (ditt forslag til hvordan vedkommende skal dø ). Dette bør helst skje før den (ønsket dato), da jeg rett og slett ikke orker mer.

Jeg tar det som en selvfølge at avlivningsbegjæret trår i kraft så fort som overhodet mulig, da jeg faktisk har rett.

Med vennlig og bestemt, hilsen (navn)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar