mandag 11. oktober 2010

Mennesker som har et bedre liv enn meg

I serien "mennesker som har et bedre liv enn meg" presenterer jeg nå disse ti menneskene som har et mye bedre liv enn meg:


1. På tross av en tapt valgkamp har han her alltid gulasj stående hjemme som venter på han


2. På tross av at han her er tjukk og befinner seg i et element han ikke er ment til å være i, har han flere venner enn meg på facebook


3. På tross av at han her mistet både huset og hele familien sin kan han alltid sette sin lit til Herren


4. På tross av at hun her både er svart, fattig og uten et ordentlig hjem har hun både et våpen under puta og flere antall sex-partnere enn meg


5. På tross av at han her har en dårlig tanngard og dårlige gener bor han i alle fall på vestkanten


6. På tross av at han her fikk nesa revet av, og testiklene spist opp av hans egen ape, har han mye mer penger enn meg


7. Han her jobber med å kjøre rundt og drepe påkjørte elger. Han elsker livet sitt.


8. Hun her har vært på middag hos Siv Jensen tre ganger.


9. Han her er Voldas mest respekterte mann.


10. Han i midten der har gitt ut to diktbøker og har verdens beste venner. (De andre på bildet har også et bedre liv enn meg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar