mandag 1. mars 2010

Tilbake etter en fuktig helg

HEhehe, da er det første mars i dag da folkens! og det betyr at det er faktisk ikke vinter lenger!!!! nå er det vår og ikke lenge igjen til sommeren ;D Har ikke fått skrevet så mye på bloggen i d siste, men satser på å ta d opp nå fremover!!

Men heeey, kan ikke dere fortelle om helgen deres da? Dagen min har vært helt konge xD neida heheheh, har vært fylle sjuk som faan og kasta opp 3 ganger..... uff uff... Så i dag har jeg reparert meg selv med pizza ;D ^^ Var konge kult i går da! kan se bildet av out fiten min fra i går under her. Traff forresten den diggeste dama på byen i går ass :D Men fikk ikke nummeret hennes da.... egentlig så snakket jeg ikke med henne heller da, hehe....

sånn gikk jeg i går: dressjakke fra bertoni, dressbukse fra bertoni også hehe, og en freeeeesh shorte som jeg bestilte fra england som er av merket ginaarti. var klar til å ta byen med storm da gitt xD

her er maten jeg spiste i dag, får å reparere meg selv - ble pizza gitt =D





jaja, det var dagen min i dag, nå må dere fortelle i kommentar feltet hva dere har gjort :D:D:D

1 kommentar:

  1. looool, selv spilte jeg nintendo 64 sammen med typen hele helga xD digg helg >:9

    SvarSlett